Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Demotikons
Ponomarevová, Denisa ; Sýkorová,, Lenka (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Demotikons je průvodcem hypotetickou a osobní symbolikou digitálního prostoru a internetové komunikace. Odkazuji se na všeobecně známý systém emotikonů (smajlíků), reakčních tlačítek a na zjednodušené formy či znaky nacházející se na webových prohlížečích, sociálních sítích, ale i na digitálním rozhraním našich elektronických zařízeních. Dekonstrujuji jejich význam vlastními atributy a zasazuji je do nových forem a vztahů. V kresbách se objevují mikroreference na zaběhlé „vizuální kódy“ v digitálním prostoru od znamének emailových adres po grafické ikony a vizuální indikátory v uživatelském rozhraní. Výstupem tohoto projektu se stává instalace zahrnující sérii kreseb a prostorové objekty, které zprostředkovávají osobní interpretace o prolínání internetového (digitálního) světa se světem fyzickým (tzv. offline režim).
Záložní zdroj v nemocničním informačním systému
Kučera, Josef ; Sekora, Jiří (oponent) ; Fedra, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného zdroje nepřerušitelného napájení (UPS) ke školnímu serveru na UBMI na němž je v současnosti instalován NIS (nemocniční informační systém) Clinicom firmy SMS. UPS by měla zajistit ochranu právě rozpracovaných dat, bezpečné vypnutí serveru a informovat o výpadku sítového napětí.
Konstrukce sufixových stromů a jejich využití v bioinformatice
Hlaváček, Pavel ; Čermák, Martin (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou implementace sufixových stromů a jejich využití v bioinformatice. Jsou zde uvedeny různé druhy algoritmů pro tvorbu sufixových stromů. Především se zabývá implementací on-line metody pro tvorbu sufixového stromu navrženou E. Ukkonenem a přibližným vyhledáváním podřetězců. To je realizováno za pomoci dynamického programování, upraveného pro využití sufixových stromů. Obě tyto metody jsou popsány pseudokódem a implementovány v příloze práce.
Návrh virtuálního síťového kolaborativního zvukového nástroje
Liudkevich, Denis ; Kiska, Tomáš (oponent) ; Kavan, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit online platformu pro zvukovou tvorbu, určenou pro více uživatelů, s originálními nástroji syntézy zvuku. Byl zohledněn i edukativní kontext aplikace uschováním ovladačů parametrů zvuku za podvědomě známé fyzikální jevy a herní podobu aplikace. Podstatná část logiky a veškerá grafika nástrojů je napsána v programovém jazyce JavaScript a jeho knihovně p5.js. Nachází se na straně klienta a komunikuje se serverem na bázi Node.js pomocí websocketu. Zvuková část je na zvláštním serveru v prostředí SuperCollider, vysílá se pomocí IceCastu a komunikuje s hlavním serverem OSC zprávy. Aplikace obsahuje 3 nástroje ke generování zvuků a jeden efektový modul. Každý z nástrojů je určen pro více uživatelů a vyžaduje jejich spolupráci. Optimizací interních algoritmů nástrojů, volbou způsobu zobrazování grafických obsahů a správným propojením jednotlivých zvukových modulů bylo dosaženo přijatelných přenosových rychlostí a minimálních výpočetních nároků. Zvuk je charakteristický pro každý nástroj, nástroje v aplikaci jsou odladěné a navržené tak, aby uživatel mohl jak dosáhnout zajímavých zvukových výsledků sám, tak i zahrát svoji roli v celku s ostatními. Ke generaci zvuku jsou použity takové metody jako granulární syntéza, chaotické oscillátory, modelování strunných nástrojů, kombinace filtrů a tak dále. Velký důraz při vývoji aplikace byl kladen na rozdělení rolí, společné ovládání jednoho nástroje více hráči a komunikaci uživatelů prostřednictvím hry na nástroje a slovní projev - chat. Nedílnou součástí je taky blok pro zobrazování popisující informace.
Automatizovaná tvorba testů ze středoškolské fyziky
Krásný, Kamil ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací systému pro automatizovanou tvorbu testů ze středoškolské fyziky, který bude nasazen do reálného provozu. Úkolem aplikace je poskytnout učitelům prostředí pro tvorbu a tisk testů a jejich následné testování studenty. Systém je realizován pomocí webových technologií HTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScript.
Převod agendy obchodní společnosti do elektronické podoby
Kachlík, Stanislav ; Šeda, Miloš (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronické on-line agendy pro firmu zabývající se obchodem se stroji a strojním příslušenstvím. Toto řešení by mělo umožnit automatizaci převážné části firemní agendy, související se zpracováním obchodních informací. Výsledným prvkem této práce bude webová aplikace postavená na technologiích PHP a MySQL.
Online LaTeX editor
Sokol, Miroslav ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní projekt. Vývoj se ubíral směrem přehledného prostředí a naprosto triviálního ovládání. Většina funkcí je dostupných přes jedno kliknutí. Předdefinované šablony se zobrazují ihned i s náhledy a je možné je stahovat se všemi zdrojovými kódy. U nejnutnějších akcí se provádí překreslení celého obsahu stránky. V ostatníchpřípadech jsme využily update panelů pro parciální překreslování obsahu nebo klientský javascript. Díky dostupné archivaci .zip souborů můžeme navíc zpracovávat více souborů najednou. Program je navržen tak, aby bylo možné v jeho vývoji i nadále pokračovat a rozšířit jeho možnosti.
Herní server
Drbal, Miroslav ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí herního serveru, sloužícího jako univerzální platforma pro tvorbu a hraní her. Dále technickými požadavky kladenými na herní server, dnešními zástupci herních serverů a to jak z oblasti komerčních tak i volně vyvíjených aplikací. Práce se dále pokouší analyzovat a řešit některé problémy, se kterými se setkáváme u konstrukce herních serverů pro velký počet simultánně připojených hráčů.
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.